MOOQE Software

AUDAX GAAT VOOR AUTOMATISERING BIJ ONBOARDING

MOOQE kreeg de opdracht om de processen te automatiseren voor Audax. Audax houdt zich bezig met het uitgeven, verspreiden en retailen van media- en aanverwante producten in de breedste zin van het woord. Het concern heeft ongeveer 750-800 werknemers fulltime in dienst. Door een geautomatiseerde werkwijze kunnen vele handmatige acties worden overgenomen. Dit versnelt de processen en daardoor hebben de werknemers van Audax weer tijd voor andere zaken. Wij spraken Nelly van Hoek over hoe zij het contact en de aanpak van MOOQE hebben ervaren.

Laten we beginnen bij het begin. KWEEKERS ging in het verleden al aan de slag voor Audax. De bedoeling was om potentiële werknemers het zo makkelijk mogelijk te maken om te solliciteren en het inwerktraject te doorlopen. De werving en selectie procedure van Audax kon wel een opschoonbeurt gebruiken en dat deed KWEEKERS.

DE.BEURT.AAN.MOOQE.

Later volgde het project Onboarding. Ditmaal was het de beurt aan MOOQE. Wij mochten dit project gaan optimaliseren met behulp van de U-Turn. Nelly: ‘’We kenden MOOQE in eerste instantie niet. Door onze prettige ervaring met KWEEKERS zijn we bij MOOQE terechtgekomen.’’ Audax was druk bezig met dat ene project dat voornamelijk ging over de werving en selectieprocedure van het bedrijf. Ze schakelden onze hulp in om de algemene processen te versnellen. Er was dus niet specifiek één probleem, maar het was tijd voor het een stukje optimalisatie. Hierdoor is Audax met de U-Turn in aanraking gekomen.

U-TURN.KOPPELINGEN.

Nadat we de vraag vanuit Audax kregen om mee te denken over procesverbetering bij het bedrijf zijn we aan de slag gegaan. MOOQE heeft verschillende koppelingen voor het project van Audax gemaakt. Met de koppelingen van de U-Turn kunnen zij nu bijvoorbeeld automatisch een arbeidsovereenkomst voor een sollicitant of gebruiker aanmaken in AFAS Profit.

DE.SERVICE.IS.PRIMA!

De koppelingen van de U-Turn versnellen en automatiseren de processen binnen Audax. Zo hoeft Audax minder handmatige acties meer uit te voeren. Nelly: ‘’Zonder tussenkomst van HR service centrum zijn er nu verschillende zaken van ons overgenomen door de automatisering. Zo hebben wij tijd voor de vele andere taken die er lagen. Ook het contact verliep soepel. De vraag die we hadden werd goed opgepakt. Daarnaast kregen we uitgebreid advies over hoe we dit het beste konden inrichten. Uiteindelijk kwamen ze met de meest efficiënte oplossing. MOOQE heeft ontzettend goed met ons meegedacht, ze waren goed en snel bereikbaar wanneer wij ergens tegenaan liepen.”

ervaar de u-turn zelf!