ORGANIGRAM-

VIEWER



ORGANIGRAMVIEWER

Op deze pagina lees je alles over de toegevoegde waarde van de organigramviewer. Er zijn hieronder twee situaties geschetst waarin de organigramviewer van toegevoegde waarde blijkt. Natuurlijk zijn er nog tal van situaties te bedenken waarin deze oplossing het verschil maakt voor jou én je collega’s!


HERKENBAAR.EEN.PUNT.NUL

Jouw organisatie heeft ruim 300 man personeel en meerdere vestigingen verspreid door het land. Je wilt dat er een marketingcampagne wordt gestart voor een nieuw product. Je hebt ooit op een borrel iemand van de marketingafdeling gesproken, maar je hebt alleen een voornaam onthouden. Wanneer je navraag gedaan hebt bij je collega’s, kom je erachter dat diegene niet meer in dienst is. Vervolgens krijg je een naam door van een andere marketing-collega, maar je krijgt geen gehoor wanneer je belt. Na drie doorverwijzingen kom je in contact met het hoofd van de marketingafdeling, die jouw vraag eindelijk uitzet bij zijn medewerkers.

Met de MOOQE Organigramviewer had je dit hele proces binnen één minuut voltooid. Door vanuit jouw organisatie te navigeren naar de marketingafdeling had je direct de juiste collega met foto, naam, zakelijk telefoonnummer, mobiel nummer en dagelijkse beschikbaarheid gezien. Met enkele clicks heb je jouw gewenste marketingcampagne uitgezet. 

SMOELENBOEK.OF.COCKPIT

De organigramviewer wordt ingericht aan de hand van jouw wensen! Wil je hem vooral als smoelenboek gebruiken? Dan tonen we zo veel mogelijk gegevens op medewerkers-niveau. Door middel van vrije inrichting(en) kun je per medewerker bepalen welke informatie er getoond wordt. Laat bijvoorbeeld iedere medewerker een introductie schrijven! Een andere leuke optie is het tonen van openstaande vacatures in de organigramviewer. Wanneer de juiste filter toegepast wordt, zie je precies welke afdeling openstaande vacatures bevatten! Wil je hem vooral als cockpit gebruiken om het management inzicht te bieden in de organisatie? Op afdelingsniveau kan je alle relevante KPI’s uit de cockpits tonen. Zo maak je bijvoorbeeld het verzuimpercentage inzichtelijk.

HERKENBAAR.TWEE.PUNT.NUL

Je komt als gloednieuwe werknemer in een organisatie terecht. Op de eerste dag schud je meer dan 50 handen van collega’s en iedereen stelt zich kort voor over zijn of haar functie en achtergrond. Aan het einde van de dag heb je welgeteld 5 namen onthouden en ben je de functies van je collega’s weer vergeten. Nu moet je de komende weken iedereen aanspreken met; “Wat was jouw naam ook alweer?” Het duurt een maand voordat je snapt hoe de organisatie in elkaar steekt en welke afdelingen er allemaal zijn. De eerste weken ben je uitsluitend bezig met jouw beeldvorming van je nieuwe werkgever.

Dit is vanaf nu verleden tijd. Met de MOOQE Organigramviewer snappen jouw nieuwe werknemers vanaf dag één hoe de organisatie eruit ziet, welke directe collega’s er zijn en welke afdelingen jouw organisatie heeft. Vanaf nu focussen jouw medewerkers zich vanaf dag één op hun nieuwe functie! 

Neem vandaag nog contact op met MOOQE en we vertellen je graag meer over onze oplossingen. 


Deze website is gemaakt in AFAS OutSite

WIJ AUTOMATISEREN JOUW ROUTINES